TÉRKÉP A WEBOLDALAMHOZ

01/ Kezdőoldal

02/Bemutatkozom

03/Szolgáltatások

Weboldal készítés

Brand design

04/Portfolio

05/Blog

07/Foglalás

06/Csomagajánlatok

TIPPEK & TANÁCSOK,- ESZKÖZÖK

Így szeretheti meg a Google a weboldalad

Betűtípus gyűjtemény

INGYENES ANYAGOK

Weboldal készítés • Brand design • Social média design •

Márkastartégia egyszerűen

08/Ingyenes felfedező beszélgetés

Ezért lehet jobb döntés a .hu végződés

Szia, Anna vagyok

Webdesigner 

Hozzá segítelek, ahhoz az álmodhoz, amiért régóta dolgozol. Legyen a vállalkozásod megjelenése olyan kifinomult és értékes, mint a szolgáltatásaid.

Arculat tervezés

Iratkozz fel a hírlevelemre

Weboldal készítés

Domain választás | Made Clarity

Ha eddig azt gondoltad, hogy a .com végződés nemzetközibb és ezért vonzóbb, itt az ideje, hogy újragondold a döntésedet! A .hu domain végződés kifejezetten előnyös lehet, ha a magyar célközönséget szeretnéd elérni. Nézzük meg, miért lehet ez a legjobb választás a vállalkozásod számára, ha a magyar célpiacnak szeretnél szolgáltatni!

1. Bizalomépítés a magyar közönséggel

A .hu domain azonnal egyértelművé teszi a látogatók számára, hogy vállalkozásod Magyarországhoz kötődik. Ez különösen fontos, ha a termékeid vagy szolgáltatásaid kifejezetten a magyar piacot célozzák meg. Az ügyfelek nagyobb bizalmat szavaznak egy olyan vállalkozásnak, amik Magyarországon találhatóak.

2. Előnyösebb helyezés a Google találatai között

A keresőoptimalizálás (SEO) szempontjából is a .hu domain a nyerő, ha magyar közönséget célzol meg. A Google keresőmotorja előnyben részesíti a helyi domaineket a releváns találatok megjelenítésekor. Ez azt jelenti, hogy nagyobb eséllyel kerülsz az első oldalakra, ha .hu végződésű a weboldalad.

3. Egyértelmű üzenet a látogatók számára

Egy .hu domain közvetlenül a magyar piacra irányítja a figyelmet. Az érdeklődők azonnal tudják, hogy magyar szolgáltatást vagy terméket kínálsz, így nem lesz félreértés a célcsoportod kilétét illetően.

4. Kevesebb verseny, nagyobb esély

A .com végződésű domain nevek sokszor már foglaltak, és gyakran más országok vállalkozásai között jelenhetsz meg a találatok között a Google keresőben. Így lemaradhatsz a potenciális érdeklődő ügyfelekről A .hu domain ezzel szemben kevesebb konkurenciát jelent, és segít kiemelkedni a magyar piacon.

Mutatok egy példát

A Dolce Zen weboldalát még júniusban készítettem el. 4 hónappal később Dorka ezt a képernyő képet küldte nekem. Az ő weboldaluknak is .hu végződése van. Ez rendkívül fontos volt, hiszen lokális szolgáltatóként működnek Debrecenben és Derecskén, így a Google az oldalukat hátrébb sorolta volna a keresőben, ha .com végződést választották volna.

Hogyan válaszd ki a megfelelő domain nevet?

A domain választásnál érdemes szem előtt tartani, hogy a név legyen könnyen megjegyezhető, rövid, és utaljon a tevékenységedre. Természetesen vannak egyedi esetek, amikor ellehet (vagy el is kell tekinteni a megszokottól). Pl. Az én régi domain nevem a felianawebdesign volt. Mivel az én szakterületemen rengetegen vannak, ezért a legtöbben a nevükben is alkalmazzák a design vagy a webdesign, art szót, amivel utalnak a tevékenységükre. Ezzel nincsen baj, de én szerettem volna egy olyan domain nevet, ami nem tartalmazza ezeket a szavakat, hanem kifejezetten a Márka nevemet képviseli. Kíváncsi vagy mit jelent a Made Clarity? Olvasd el a bemutatkozásomat, ahol elárulom a jelentését és, azt, hogy miért esett erre a márkanévre a választásom. Mutasd az oldalt →

A te weboldalad mire végződik?

Ha most vágsz bele az online jelenléted kialakításába, vagy éppen domain váltáson gondolkodsz, fontold meg a .hu választását! Ez a kis döntés hosszú távon nagy előnyöket hozhat a vállalkozásod számára.

Remélem hasznosnak találtad a mai blogot. Ha igen görgress lejebb és oszd meg egy barátoddal, akinek hasznos lehet.

Szeretettel,

Anna

UI.:Ha pedig szeretnél még több hasznos tippet, tanácsot olvasni, akkor légy résen, hiszen minden Pénteken egy újabb blog bejegyzéssel bővül az oldal.