Általános Szerződési Feltételek
A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) Made Clarity. (továbbiakban: Szolgáltató), és a Szolgáltató által madeclarity.hu weboldalon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek).
Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a madeclarity.hu weboldalon keresztül történik, függetlenül attól, hogy annak teljesítése Magyarországról vagy külföldről, a Szolgáltató vagy közreműködője által történik.
Szolgáltató Adatai:
Név: Vékonyné Feledi Anna Sára EV
Székhely és levelezési cím: 3399 Andornaktálya, Arany János utca 9.
Nyilvántartási szám: 57992961 (Heves Vármegyei Kormányhivatal)
Adószám: 59945051-1-30
Telefonszáma: 06306399869
Email cím: anna@madeclarity.hu
Tárhely-Szolgáltató neve: Showit, Inc.
Tárhely-Szolgáltató székhelye: Chandler / Arizona, USA
Tárhely-Szolgáltató elektronikus elérhetősége: help@showit.com
Kapcsolattartás nyelve: magyar
1. ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK, A FELEK KÖZÖTTI SZERZŐDÉS LÉTREJÖTTE
1.1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a madeclarity.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) található elektronikus áruházon (a továbbiakban: Made Clarity webáruház) keresztül történik.
Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre. A Made Clarity webáruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (“Elkertv.”) szabályozza.
1.2. A Made Clarity webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.
1.3. A Made Clarity webáruház szolgáltatásainak jelentős része elérhető minden felhasználó számára, regisztráció nélkül.
a Szolgáltató az iktatott szerződéseket 5 évig megőrzi, és az Ügyfél kérésére hozzáférhetővé teszi
1.4. A szerződés nyelve magyar.
1.5. A Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.
2. MEGRENDELÉS MENETE
2.1. A vásárolandó áruk lényeges tulajdonságait, jellemzőit, az áruk használatára vonatkozó utasításokat a konkrét árucikk információs oldaláról lehet megismerni azzal, hogy az áru részletes tényleges tulajdonságait a termékhez mellékelésre kerülő használati utasítás tartalmazza.
A Szolgáltató szerződésszerű teljesítésének minősül, ha a termék a weboldalon vagy a használati utasításban nyújtott tájékoztatásnál kedvezőbb, előnyösebb tulajdonságokkal rendelkezik.
Ha a vásárlás előtt az áruval kapcsolatban kérdése merülne fel, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére. Az általunk forgalmazott termék – ahol ezt a jogszabályok előírják – használati utasítását az áruhoz mellékeljük.
Ha véletlenül nem kapná kézhez az áruval együtt a kötelező használati utasítást, azt azonnal – mielőtt az árut használatba veszi – jelezze a korábban megadott email címen.
Amennyiben a Weboldalon található bármely áru minőségével, alapvető tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban, a weboldalon közölteknél több információra van szüksége, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, melynek adatait, elérhetőségét az 1.7. pontban találja.
2.2. A Weboldalon feltüntetett árak végső árak, amelyek alanyi adómentesség miatt nem tartalmaznak általános forgalmi adót (ÁFA). A Szolgáltató ÁFA fizetésére nem kötelezett.”
2.3. A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.
Online bankkártyával történő fizetés esetén, a digitális termékhez történő hozzáférés megkezdésével a Vásárló kifejezetten hozzájárul a teljesítéshez, és tudomásul veszi, hogy elállási joga megszűnik.
2.4. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Weboldal felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron átadni, hanem felajánlhatja a helyes áron történő átadást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.
2.5. A megrendelést a Szolgáltató Weboldalán keresztül a megrendeléshez minden, az Ügyfél adataira vonatkozó mező maradéktalan kitöltése szükséges. (Ha az Ügyfél valamely mezőt hibásan vagy hiányosan tölt ki, hibaüzenetet kap a Szolgáltatótól.)
A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető átadási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
Az Ügyfél a kiválasztott termékről, az egyes termékre kattintást követően megjelenő, részletes termék oldalon tájékozódhat, majd dönthet a termék fizetésének módjáról. A döntés után pedig a „Vásárlás” gomb használatával teheti Kosarába.
A Kosár tartalmát megtekinteni, módosítani a Weboldal jobb oldalán található kosár ikonra kattintást követően van lehetőség, ahol megadható az egyes termékek kívánt mennyisége, illetve a Kosár tartalma törölhető („X ikon”).
Amennyiben az Ügyfél a Kosár tartalmát véglegesítette, a „Pénztár” feliratra kattintva a megjelenő felületen tud fizetni és az adatait megadni.
Ha minden szükséges adatot megadott, akkor a megrendelés leadására a „Megerősítés” feliratra kattintva kerül sor. A rendelés leadása tehát a „Megerősítés” gombra kattintással történik, ami az Ügyfél részére fizetési kötelezettséget keletkeztet.
3. ADATBEVITELI HIBÁK JAVÍTÁSA
3.1. Az Ügyfélnek a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés Szolgáltató részére való elküldéséig a Webáruházban bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására a megrendelési felületen (pl. termék törlése a kosárból a „X ” ikonra kattintva).
4. AJÁNLATI KÖTÖTTSÉG, RENDELÉSEK VISSZAIGAZOLÁSA
4.1. Az Ügyfél által elküldött ajánlat (megrendelés) megérkezését a Szolgáltató késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló e-mail útján visszaigazolja az Ügyfél részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza:
-az Ügyfél által a vásárlás, vagy a regisztráció során megadott adatokat (pl. számlázási és szállítási információk),
-a rendelés azonosítóját,
-a rendelés dátumát,
-a megrendelt termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a termék árát,
-és a fizetendő végösszeget.
Ez a visszaigazoló email kizárólag tájékoztatja az Ügyfelet arról, hogy a megrendelése a Szolgáltatóhoz megérkezett.
4.2. Az Ügyfél mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül, vagyis 48 órán belül nem kapja meg Szolgáltatótól az elküldött rendelésére vonatkozó külön elfogadó e-mailt.
4.3. Ha az Ügyfél rendelését már elküldte a Szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 24 órán belül jeleznie kell a Szolgáltató felé.
4.4. A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak.
A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.
5. FIZETÉSI MÓDOK
5.1 A Weboldalon a bankkártyás fizetési tranzakciót a Stripe, Inc. biztosítja.
5.2 A Vásárló tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató (3399 Andornaktálya, Arany János utca 9.) által kezelt személyes adatai átadásra kerülnek a Stripe Inc. részére, mint adatfeldolgozónak.Az Adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: Vásárló neve (vezetéknév és keresztnév), lakcíme, telefonszáma, számlázási neve, számlázási címe, email címe. Az Adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a Stripe Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: https://stripe.com/en-hu/privacy
5.3 Amennyiben a havi részletfizetés bankkártyáról való terhelése sikertelen (például a bankkártya lejárata, fedezethiány vagy technikai hiba miatt), a Szolgáltató a Vásárlót értesíti, és újabb fizetési kísérletet tesz. Ha a fizetés ismételten sikertelen, a teljes fennmaradó tartozás egy összegben esedékessé válik, és a Szolgáltató jogosult a tartozás behajtására a Vásárlóval szemben
6. ELÁLLÁSI JOG
6.1. A fogyasztónak minősülő Vásárló jogosult a szerződéstől indokolás nélkül elállni 14 napon belül, a termék kézhezvételétől számítva. Az elállási jog fizikai termékek esetén gyakorolható írásban (e-mail, levél) vagy az ÁSZF mellékletében található minta elállási nyilatkozat felhasználásával.
6.2. Digitális tartalom (letölthető fájl) esetén az elállási jog nem gyakorolható, amennyiben a Vásárló a megrendelés véglegesítésével kifejezetten hozzájárult a teljesítés megkezdéséhez, egyúttal nyilatkozott arról, hogy megismerte és elfogadta a jelen ÁSZF-ben foglaltakat, és tudomásul vette, hogy a teljesítés megkezdésével elveszíti az elállási jogát.
7. KELLÉKSZAVATOSSÁG
7.1.A Szolgáltató felelősséget vállal azért, hogy a Vásárló által megvásárolt digitális termék a szerződésben és a termékleírásban foglaltaknak megfelel. A digitális tartalomnak a Vásárló részére letölthetőnek, hozzáférhetőnek és a megígért formátumban működőképesnek kell lennie.
7.2.Amennyiben a Vásárló által megvásárolt digitális termék hibás (például a fájl sérült, nem tölthető le, nem nyitható meg vagy nem működik a leírásban megjelölt módon), a Vásárló jogosult kijavítást vagy pótlást kérni. A Szolgáltató a hibát haladéktalanul, legfeljebb 3 munkanapon belül kijavítja vagy pótolja.
8. FELELŐSSÉG
8.1. A Weboldalon található információk jóhiszeműen kerültek felhelyezésre, és kizárólag tájékoztató jellegűek. A Szolgáltató nem vállal felelősséget az információk pontosságáért vagy teljességéért, azonban a termékekkel kapcsolatos szavatossági és kellékszavatossági kötelezettségeit a hatályos jogszabályok szerint maradéktalanul teljesíti.
A Weboldalon található információk tájékoztató jellegűek. A Szolgáltató nem vállal felelősséget az információk pontosságáért, azonban a termékekkel kapcsolatos szavatossági és kellékszavatossági kötelezettségeit a hatályos jogszabályok szerint teljesíti.
8.2. Az Ügyfél a Weboldalt kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.
8.3. Szolgáltató kizár minden felelősséget a Weboldal használói által tanúsított magatartásért.
Az Ügyfél teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.
8.4. A szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amely más szolgáltatók oldalaira vezet. Ezen szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.
8.5. Az Ügyfelek által a Weboldal használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.
8.6. Az Internet globális jellege miatt az Ügyfél elfogadja, hogy a Weboldal használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe véve jár el.
Amennyiben a Weboldal használatával összefüggő bármely tevékenység az Ügyfél államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag az Ügyfelet terheli a felelősség.
8.7. Amennyiben az Ügyfél a Weboldalon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni Szolgáltatónak. Amennyiben Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.
9. SZERZŐI JOGOK
9.1. A Weboldal szerzői jogvédelem alatt áll.
Szolgáltató a szerzői jogi jogosultja vagy a feljogosított felhasználója a Weboldalon, valamint a Weboldalon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Weboldal felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).
9.2. A Weboldal tartalmának valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása magáncélú felhasználás céljából vagy a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett.
A magáncélú felhasználáson túli felhasználás – például adatbázisban történő tárolás, továbbadás, közzé- vagy letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal – kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.
9.3. A jelen ÁSZF-ben kifejezetten meghatározott jogokon túlmenően a regisztráció, a Weboldal használata, illetve az ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot az Ügyfélnek a Weboldal felületén szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására.
A Weboldal rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl e szellemi alkotások a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel vagy hasznosíthatók.
10.PANASZKEZELÉS
Szóbeli, írásbeli, személyes panasz
10.1 Amennyiben a fogyasztónak minősülő Vásárló fogyasztói jogainak megsértését észleli, vagy egyéb okból kifogásolja az Szolgáltató eljárását a rendelésével, vásárlásával, jótállási, kellékszavatossági vagy bármilyen egyéb igényével kapcsolatban, úgy panaszával a Szolgáltatóhoz fordulhat a 2. fejezetben megnevezett elérhetőségek bármelyikén.
10.2 A bejelentett szóbeli panaszt haladéktalanul megvizsgálja a Szolgáltató és – amennyiben lehetséges – intézkedik annak orvoslása érdekében. Ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása valamilyen okból nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel.
10.3 Az írásbeli panaszt a Szolgáltató a beérkezéstől legkésőbb 30 napon belül írásban (email útján, vagy postai úton), érdemben megválaszolja és az esetleges elutasító döntését írásban indokolja.
Fogyasztóvédelmi hatóság
10.4 A fogyasztónak minősülő Vásárló jogosult továbbá a panaszával a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz fordulni. A hatóság a panasszal érintett vállalkozás piaci magatartását fogyasztóvédelmi szempontból vizsgálja. A fogyasztóvédelmi hatóság a kormányhivatal. A kormányhivatalok elérhetőségei az alábbi linken megtalálhatóak: https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/fogyasztovedelmi_hatosag
Békéltető testület
10.5 Ha a Vásárlónak vásárlásával kapcsolatban esetleg kifogása merül fel, és azt megkísérelte, de nem tudja a Szolgáltatóval rendezni, úgy az ingyenes eljárást lefolytató békéltető testülethez is fordulhat.
10.6 Az eljárásra a Vásárló lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület illetékes. A fogyasztó belföldi lakóhelye és tartózkodási helye hiányában a békéltető testület illetékességét a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás vagy az annak képviseletére feljogosított szerv székhelye alapítja meg. A fogyasztó azonban dönthet úgy, hogy más, azaz nem a lakóhelye/vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület folytassa le az eljárást, azaz a 20 békéltető testület közül bármelyikhez benyújthatja kérelmét.
10.7 Szolgáltató székhelye szerint illetékes testület a Heves Vármegyei Békéltető Testület.
10.8 A Békéltető Testületek elérhetőségei az alábbi linken megtalálhatóak: https://bekeltetes.hu/udvozlo?id=testuletek
Határon átnyúló fogyasztói jogvita
10.9 Online adásvételi szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén lehetőség van arra, hogy a fogyasztónak minősülő Vásárló az online vásárláshoz kapcsolódó, határon átnyúló jogvitát elektronikusan rendezni tudja a következő linken keresztül elérhető online felületen beadott elektronikus panasz útján:
https://webgate.acceptance.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home2.show&lng=HU
10.10 A panasz megtételéhez szükséges, hogy a fogyasztónak minősülő Vásárló beregisztráljon, kitöltse a kérelmet, majd elektronikusan beküldje azt.
10.11 Magyarországon a Budapesti Békéltető Testület jogosult eljárni az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekhez kapcsolódó határon átnyúló fogyasztó és kereskedő közötti jogvitákban.
Bíróság előtti eljárás
10.12 A Vásárló jogosult továbbá a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Ptk., valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. rendelkezései szerint.
11. EGYÉB RENDELKEZÉSEK
11.1. A madeclarity.hu webáruház Showit platformon működik, a vásárlások feldolgozása WordPress WooCommerce rendszeren keresztül történik. A rendszer biztonsági foka megfelelő, használata önmagában nem jelent kockázatot. Ennek ellenére javasoljuk, hogy az Ügyfél tegye meg az alapvető óvintézkedéseket: használjon vírus- és kémprogram elleni védelmi szoftvereket friss adatbázissal, valamint telepítse az operációs rendszer biztonsági frissítéseit.
A Weboldalon való vásárlás feltételezi az Ügyfél részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.
11.2. Fizetési feltételek – Részletfizetés
11.2.1. Amennyiben a Vásárló a digitális termék két vagy több részletben történő megvásárlását választja, az első részlet kifizetésével automatikusan kötelezettséget vállal a további részletek határidőben történő megfizetésére.
11.2.2. A részletfizetés nem minősül különálló vásárlásnak, hanem a teljes vételár kiegyenlítésének egyik fizetési konstrukciója. A Vásárló a teljes vételár megfizetésére kötelezett, függetlenül attól, hogy a digitális termékhez a hozzáférést az első részlet megfizetését követően megkapja.
11.2.3. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a fizetési kötelezettség elmulasztása esetén az Ügyfél hozzáférését a digitális termékhez ideiglenesen felfüggessze, amíg a hátralékos részlet kiegyenlítésre nem kerül.
11.2.4. Amennyiben a további részletek megfizetése ismételten sikertelen, a Szolgáltató a fennmaradó teljes tartozást egy összegben követelheti, és szükség esetén jogi úton érvényesítheti a követelést.
A Made Clarity segítségével egyértelmű lesz ügyfeleidnek, hogy Te vagy a tökéletes választás. Legyen a vállalkozásod megjelenése olyan kifinomult és értékes, mint a szolgáltatásaid.
anna@madeclarity.hu
HAHÓ! EZT NEM HAGYHATOD KI!
Ebben az ingyenes anyagban összeszedtem, hogy hogyan tudsz egy tudatos és eredményes brandinget megalkotni szakember segítsége nélkül.
AZONNAL LETÖLTÖM
IMPRESSZUM
ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ
KEZDŐLAP
SZOLGÁLTATÁSOK
FELFEDEZŐ BESZÉLGETÉS
AJÁNLATKÉRÉS
PROJEKTEK
A Made Clarity segítségével egyértelmű lesz ügyfeleidnek, hogy Te vagy a tökéletes választás. Legyen a vállalkozásod megjelenése olyan kifinomult és értékes, mint a szolgáltatásaid.
WEBOLDAL SABLONOK
RÓLAM
KAPCSOLAT
ÁSZF
ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ