Általános szerződési feltételek

Általános Szerződési Feltételek
A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) Made Clarity. (továbbiakban: Szolgáltató), és a Szolgáltató által madeclarity.hu weboldalon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek).

Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a madeclarity.hu weboldalon keresztül történik, függetlenül attól, hogy annak teljesítése Magyarországról vagy külföldről, a Szolgáltató vagy közreműködője által történik.

Szolgáltató Adatai:
Név: Vékonyné Feledi Anna Sára EV
Székhely és levelezési cím: 3399 Andornaktálya, Arany János utca 9.
Nyilvántartási szám: 57992961 (Heves Vármegyei Kormányhivatal)
Adószám: 59945051-1-30
Telefonszáma: 06306399869
Email cím: anna@madeclarity.hu
Tárhely-Szolgáltató neve: Showit, Inc.
Tárhely-Szolgáltató székhelye: Chandler / Arizona, USA 
Tárhely-Szolgáltató elektronikus elérhetősége: help@showit.com
Kapcsolattartás nyelve: magyar

1. ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK, A FELEK KÖZÖTTI SZERZŐDÉS LÉTREJÖTTE
1.1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a madeclarity.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) található elektronikus áruházon (a továbbiakban: Made Clarity webáruház) keresztül történik.

Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre. A Made Clarity webáruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (“Elkertv.”) szabályozza.

1.2. A Made Clarity webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

1.3. A Made Clarity webáruház szolgáltatásainak jelentős része elérhető minden felhasználó számára, regisztráció nélkül. 
a Szolgáltató az iktatott szerződéseket 5 évig megőrzi, és az Ügyfél kérésére hozzáférhetővé teszi

1.4. A szerződés nyelve magyar.

1.5. A Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.

2. MEGRENDELÉS MENETE
2.1. A vásárolandó áruk lényeges tulajdonságait, jellemzőit, az áruk használatára vonatkozó utasításokat a konkrét árucikk információs oldaláról lehet megismerni azzal, hogy az áru részletes tényleges tulajdonságait a termékhez mellékelésre kerülő használati utasítás tartalmazza.

A Szolgáltató szerződésszerű teljesítésének minősül, ha a termék a weboldalon vagy a használati utasításban nyújtott tájékoztatásnál kedvezőbb, előnyösebb tulajdonságokkal rendelkezik.

Ha a vásárlás előtt az áruval kapcsolatban kérdése merülne fel, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére. Az általunk forgalmazott termék – ahol ezt a jogszabályok előírják – használati utasítását az áruhoz mellékeljük.

Ha véletlenül nem kapná kézhez az áruval együtt a kötelező használati utasítást, azt azonnal – mielőtt az árut használatba veszi – jelezze a korábban megadott email címen.

Amennyiben a Weboldalon található bármely áru minőségével, alapvető tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban, a weboldalon közölteknél több információra van szüksége, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, melynek adatait, elérhetőségét az 1.7. pontban találja.

2.2. A Weboldalon feltüntetett árak végső árak, amelyek alanyi adómentesség miatt nem tartalmaznak általános forgalmi adót (ÁFA). A Szolgáltató ÁFA fizetésére nem kötelezett.”

2.3. A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.

Online bankkártyával történő fizetés esetén, a digitális termékhez történő hozzáférés megkezdésével a Vásárló kifejezetten hozzájárul a teljesítéshez, és tudomásul veszi, hogy elállási joga megszűnik.

2.4. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Weboldal felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron átadni, hanem felajánlhatja a helyes áron történő átadást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

2.5. A megrendelést a Szolgáltató Weboldalán keresztül a megrendeléshez minden, az Ügyfél adataira vonatkozó mező maradéktalan kitöltése szükséges. (Ha az Ügyfél valamely mezőt hibásan vagy hiányosan tölt ki, hibaüzenetet kap a Szolgáltatótól.)

A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető átadási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

Az Ügyfél a kiválasztott termékről, az egyes termékre kattintást követően megjelenő, részletes termék oldalon tájékozódhat, majd dönthet a termék fizetésének módjáról. A döntés után pedig a „Vásárlás” gomb használatával teheti Kosarába.

A Kosár tartalmát megtekinteni, módosítani a Weboldal jobb oldalán található kosár ikonra kattintást követően van lehetőség, ahol megadható az egyes termékek kívánt mennyisége, illetve a Kosár tartalma törölhető („X ikon”).

Amennyiben az Ügyfél a Kosár tartalmát véglegesítette, a „Pénztár” feliratra kattintva a megjelenő felületen tud fizetni és az adatait megadni.

Ha minden szükséges adatot megadott, akkor a megrendelés leadására a „Megerősítés” feliratra kattintva kerül sor. A rendelés leadása tehát a „Megerősítés” gombra kattintással történik, ami az Ügyfél részére fizetési kötelezettséget keletkeztet.

3. ADATBEVITELI HIBÁK JAVÍTÁSA
3.1. Az Ügyfélnek a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés Szolgáltató részére való elküldéséig a Webáruházban bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására a megrendelési felületen (pl. termék törlése a kosárból a „X ” ikonra kattintva).

4. AJÁNLATI KÖTÖTTSÉG, RENDELÉSEK VISSZAIGAZOLÁSA
4.1. Az Ügyfél által elküldött ajánlat (megrendelés) megérkezését a Szolgáltató késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló e-mail útján visszaigazolja az Ügyfél részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza:
-az Ügyfél által a vásárlás, vagy a regisztráció során megadott adatokat (pl. számlázási és szállítási információk),

-a rendelés azonosítóját,

-a rendelés dátumát,

-a megrendelt termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a termék árát,

-és a fizetendő végösszeget.

Ez a visszaigazoló email kizárólag tájékoztatja az Ügyfelet arról, hogy a megrendelése a Szolgáltatóhoz megérkezett.

4.2. Az Ügyfél mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül, vagyis 48 órán belül nem kapja meg Szolgáltatótól az elküldött rendelésére vonatkozó külön elfogadó e-mailt.

4.3. Ha az Ügyfél rendelését már elküldte a Szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 24 órán belül jeleznie kell a Szolgáltató felé.

4.4. A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak.

A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.



5. FIZETÉSI MÓDOK

5.1 A Weboldalon a bankkártyás fizetési tranzakciót a Stripe, Inc. biztosítja.


5.2 A Vásárló tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató (3399 Andornaktálya, Arany János utca 9.) által kezelt személyes adatai átadásra kerülnek a Stripe Inc. részére, mint adatfeldolgozónak.Az Adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: Vásárló neve (vezetéknév és keresztnév), lakcíme, telefonszáma, számlázási neve, számlázási címe, email címe. Az Adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a Stripe Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: https://stripe.com/en-hu/privacy


5.3 Amennyiben a havi részletfizetés bankkártyáról való terhelése sikertelen (például a bankkártya lejárata, fedezethiány vagy technikai hiba miatt), a Szolgáltató a Vásárlót értesíti, és újabb fizetési kísérletet tesz. Ha a fizetés ismételten sikertelen, a teljes fennmaradó tartozás egy összegben esedékessé válik, és a Szolgáltató jogosult a tartozás behajtására a Vásárlóval szemben
6. ELÁLLÁSI JOG
6.1. A fogyasztónak minősülő Vásárló jogosult a szerződéstől indokolás nélkül elállni 14 napon belül, a termék kézhezvételétől számítva. Az elállási jog fizikai termékek esetén gyakorolható írásban (e-mail, levél) vagy az ÁSZF mellékletében található minta elállási nyilatkozat felhasználásával.
6.2. Digitális tartalom (letölthető fájl) esetén az elállási jog nem gyakorolható, amennyiben a Vásárló a megrendelés véglegesítésével kifejezetten hozzájárult a teljesítés megkezdéséhez, egyúttal nyilatkozott arról, hogy megismerte és elfogadta a jelen ÁSZF-ben foglaltakat, és tudomásul vette, hogy a teljesítés megkezdésével elveszíti az elállási jogát.
7. KELLÉKSZAVATOSSÁG
7.1.A Szolgáltató felelősséget vállal azért, hogy a Vásárló által megvásárolt digitális termék a szerződésben és a termékleírásban foglaltaknak megfelel. A digitális tartalomnak a Vásárló részére letölthetőnek, hozzáférhetőnek és a megígért formátumban működőképesnek kell lennie.
7.2.Amennyiben a Vásárló által megvásárolt digitális termék hibás (például a fájl sérült, nem tölthető le, nem nyitható meg vagy nem működik a leírásban megjelölt módon), a Vásárló jogosult kijavítást vagy pótlást kérni. A Szolgáltató a hibát haladéktalanul, legfeljebb 3 munkanapon belül kijavítja vagy pótolja.


8. FELELŐSSÉG
8.1. A Weboldalon található információk jóhiszeműen kerültek felhelyezésre, és kizárólag tájékoztató jellegűek. A Szolgáltató nem vállal felelősséget az információk pontosságáért vagy teljességéért, azonban a termékekkel kapcsolatos szavatossági és kellékszavatossági kötelezettségeit a hatályos jogszabályok szerint maradéktalanul teljesíti.
A Weboldalon található információk tájékoztató jellegűek. A Szolgáltató nem vállal felelősséget az információk pontosságáért, azonban a termékekkel kapcsolatos szavatossági és kellékszavatossági kötelezettségeit a hatályos jogszabályok szerint teljesíti.

8.2. Az Ügyfél a Weboldalt kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

8.3. Szolgáltató kizár minden felelősséget a Weboldal használói által tanúsított magatartásért.

Az Ügyfél teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.

8.4. A szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amely más szolgáltatók oldalaira vezet. Ezen szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

8.5. Az Ügyfelek által a Weboldal használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.

8.6. Az Internet globális jellege miatt az Ügyfél elfogadja, hogy a Weboldal használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe véve jár el.

Amennyiben a Weboldal használatával összefüggő bármely tevékenység az Ügyfél államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag az Ügyfelet terheli a felelősség.

8.7. Amennyiben az Ügyfél a Weboldalon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni Szolgáltatónak. Amennyiben Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.

9. SZERZŐI JOGOK
9.1. A Weboldal szerzői jogvédelem alatt áll.

Szolgáltató a szerzői jogi jogosultja vagy a feljogosított felhasználója a Weboldalon, valamint a Weboldalon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Weboldal felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).

9.2. A Weboldal tartalmának valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása magáncélú felhasználás céljából vagy a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett.

A magáncélú felhasználáson túli felhasználás – például adatbázisban történő tárolás, továbbadás, közzé- vagy letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal – kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.

9.3. A jelen ÁSZF-ben kifejezetten meghatározott jogokon túlmenően a regisztráció, a Weboldal használata, illetve az ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot az Ügyfélnek a Weboldal felületén szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására.

A Weboldal rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl e szellemi alkotások a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel vagy hasznosíthatók.

10.PANASZKEZELÉS

Szóbeli, írásbeli, személyes panasz

10.1 Amennyiben a fogyasztónak minősülő Vásárló fogyasztói jogainak megsértését észleli, vagy egyéb okból kifogásolja az Szolgáltató eljárását a rendelésével, vásárlásával, jótállási, kellékszavatossági vagy bármilyen egyéb igényével kapcsolatban, úgy panaszával a Szolgáltatóhoz fordulhat a 2. fejezetben megnevezett elérhetőségek bármelyikén.


10.2 A bejelentett szóbeli panaszt haladéktalanul megvizsgálja a Szolgáltató és – amennyiben lehetséges – intézkedik annak orvoslása érdekében. Ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása valamilyen okból nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel.


10.3 Az írásbeli panaszt a Szolgáltató a beérkezéstől legkésőbb 30 napon belül írásban (email útján, vagy postai úton), érdemben megválaszolja és az esetleges elutasító döntését írásban indokolja.


Fogyasztóvédelmi hatóság

10.4 A fogyasztónak minősülő Vásárló jogosult továbbá a panaszával a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz fordulni. A hatóság a panasszal érintett vállalkozás piaci magatartását fogyasztóvédelmi szempontból vizsgálja. A fogyasztóvédelmi hatóság a kormányhivatal. A kormányhivatalok elérhetőségei az alábbi linken megtalálhatóak: https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/fogyasztovedelmi_hatosag


Békéltető testület

10.5 Ha a Vásárlónak vásárlásával kapcsolatban esetleg kifogása merül fel, és azt megkísérelte, de nem tudja a Szolgáltatóval rendezni, úgy az ingyenes eljárást lefolytató békéltető testülethez is fordulhat.


10.6 Az eljárásra a Vásárló lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület illetékes. A fogyasztó belföldi lakóhelye és tartózkodási helye hiányában a békéltető testület illetékességét a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás vagy az annak képviseletére feljogosított szerv székhelye alapítja meg. A fogyasztó azonban dönthet úgy, hogy más, azaz nem a lakóhelye/vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület folytassa le az eljárást, azaz a 20 békéltető testület közül bármelyikhez benyújthatja kérelmét.


10.7 Szolgáltató székhelye szerint illetékes testület a Heves Vármegyei Békéltető Testület.


10.8 A Békéltető Testületek elérhetőségei az alábbi linken megtalálhatóak: https://bekeltetes.hu/udvozlo?id=testuletek


Határon átnyúló fogyasztói jogvita

10.9 Online adásvételi szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén lehetőség van arra, hogy a fogyasztónak minősülő Vásárló az online vásárláshoz kapcsolódó, határon átnyúló jogvitát elektronikusan rendezni tudja a következő linken keresztül elérhető online felületen beadott elektronikus panasz útján:

https://webgate.acceptance.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home2.show&lng=HU


10.10 A panasz megtételéhez szükséges, hogy a fogyasztónak minősülő Vásárló beregisztráljon, kitöltse a kérelmet, majd elektronikusan beküldje azt.


10.11 Magyarországon a Budapesti Békéltető Testület jogosult eljárni az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekhez kapcsolódó határon átnyúló fogyasztó és kereskedő közötti jogvitákban.


Bíróság előtti eljárás

10.12 A Vásárló jogosult továbbá a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Ptk., valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. rendelkezései szerint.
11. EGYÉB RENDELKEZÉSEK
11.1. A madeclarity.hu webáruház Showit platformon működik, a vásárlások feldolgozása WordPress WooCommerce rendszeren keresztül történik. A rendszer biztonsági foka megfelelő, használata önmagában nem jelent kockázatot. Ennek ellenére javasoljuk, hogy az Ügyfél tegye meg az alapvető óvintézkedéseket: használjon vírus- és kémprogram elleni védelmi szoftvereket friss adatbázissal, valamint telepítse az operációs rendszer biztonsági frissítéseit.

A Weboldalon való vásárlás feltételezi az Ügyfél részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.

11.2. Fizetési feltételek – Részletfizetés
11.2.1. Amennyiben a Vásárló a digitális termék két vagy több részletben történő megvásárlását választja, az első részlet kifizetésével automatikusan kötelezettséget vállal a további részletek határidőben történő megfizetésére.

11.2.2. A részletfizetés nem minősül különálló vásárlásnak, hanem a teljes vételár kiegyenlítésének egyik fizetési konstrukciója. A Vásárló a teljes vételár megfizetésére kötelezett, függetlenül attól, hogy a digitális termékhez a hozzáférést az első részlet megfizetését követően megkapja.

11.2.3. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a fizetési kötelezettség elmulasztása esetén az Ügyfél hozzáférését a digitális termékhez ideiglenesen felfüggessze, amíg a hátralékos részlet kiegyenlítésre nem kerül.

11.2.4. Amennyiben a további részletek megfizetése ismételten sikertelen, a Szolgáltató a fennmaradó teljes tartozást egy összegben követelheti, és szükség esetén jogi úton érvényesítheti a követelést.


Iratkozz fel a hírlvelemre

IMPRESSZUM

ADATKEZELÉSI  TÁJÉKOZTATÓ

© 2024- Made Clarity. Minden jog fenntartva.

KEZDŐLAP

SZOLGÁLTATÁSOK

FELFEDEZŐ BESZÉLGETÉS

AJÁNLATKÉRÉS

PROJEKTEK

WEBOLDAL SABLONOK

RÓLAM

KAPCSOLAT

ÁSZF

BLOG

Iratkozz fel heti hírlevelünkre egy tőlünk kapott különleges kedvezményért.

feliratkozom