
A rebranding gyakran riasztóan hangzik: idő- és energiaráfordítás, amihez komoly elhatározás szükséges. Azonban sokszor ez az egyetlen út, hogy a márkád újra releváns legyen, erősödjön a piacon, és elérd az ideális ügyfeleket. De honnan tudhatod, hogy itt az idő a váltásra?
Az alábbi 7 jel arra utalhat, hogy a márkád frissítésének eljött az ideje:
Ha azt érzed, hogy a piacod telített, és nehezen tudsz kitűnni a versenytársak közül, az egy erős jel arra, hogy valami mást kell nyújtanod. A rebranding segíthet megújítani a pozíciódat, kiemelve az egyedi értékeidet.
A vállalkozások fejlődnek és változnak az idő során. Ha az eredeti céljaid már nem passzolnak a jelenlegi stratégiádhoz, vagy új irányokat céloztál meg, akkor a márkádnak is alkalmazkodnia kell.
Talán tapasztaltad, hogy rendszeresen olyan ügyfelek érdeklődnek, akik nem felelnek meg az elképzeléseidnek. Ez azt jelezheti, hogy a márkád kommunikációja nem vonzza a számodra ideális közönséget. Egy átgondolt rebranding tisztább üzeneteket és pontosabb pozícionálást eredményezhet.

Az arculati elemek, különösen a színek, jelentős hatással vannak arra, hogyan érzékelik a márkádat. Ha a jelenlegi színvilágod nem képviseli pontosan azt, amit üzenni szeretnél, ideje lehet átdolgozni az arculati terveket.
A márkád logójának, színeinek, betűtípusainak és kommunikációs stílusának összhangban kell lennie. Ha a megjelenésed szétesettnek vagy következetlennek hat, az a hitelességed rovására mehet. Egy rebranding egységes, professzionális képet adhat.
A dizájntrendek folyamatosan változnak, és amit 5-10 éve modernnek tartottál, ma már elavultnak hathat. Ha a márkád megjelenése már nem tűnik frissnek és relevánsnak, az befolyásolhatja, hogyan értékelnek a potenciális ügyfelek.
A rebranding komoly döntés, de ha a fentiek közül több pont is igaz rád, akkor itt az ideje a váltásnak. Gondold át, hogy milyen üzenetet szeretnél célba juttatni, és kiket szeretnél megszólítani vele.
A rebranding nemcsak a vizuális megjelenésről szól – ez egy lehetőség arra, hogy új lendületet adj a vállalkozásodnak és jobban kapcsolódj az álmaid ügyfeleihez. Ne félj a változástól – a megfelelő stratégia mellett a rebranding az egyik legjobb befektetésed lehet!
Foglald le az ingyenes felfedező beszélgetésünkre az időpontodat, és indulj el a változás útján!
Szeretettel,
Anna
UI.:Ha pedig szeretnél még több hasznos tippet, tanácsot olvasni, akkor légy résen, hiszen minden Pénteken egy újabb blog bejegyzéssel bővül az oldal.
Hozzá segítelek, ahhoz az álmodhoz, amiért régóta dolgozol. Legyen a vállalkozásod megjelenése olyan kifinomult és értékes, mint a szolgáltatásaid.
A Made Clarity segítségével egyértelmű lesz ügyfeleidnek, hogy Te vagy a tökéletes választás. Legyen a vállalkozásod megjelenése olyan kifinomult és értékes, mint a szolgáltatásaid.
anna@madeclarity.hu
HAHÓ! EZT NEM HAGYHATOD KI!
Ebben az ingyenes anyagban összeszedtem, hogy hogyan tudsz egy tudatos és eredményes brandinget megalkotni szakember segítsége nélkül.
AZONNAL LETÖLTÖM
IMPRESSZUM
ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ
KEZDŐLAP
SZOLGÁLTATÁSOK
FELFEDEZŐ BESZÉLGETÉS
AJÁNLATKÉRÉS
PROJEKTEK
A Made Clarity segítségével egyértelmű lesz ügyfeleidnek, hogy Te vagy a tökéletes választás. Legyen a vállalkozásod megjelenése olyan kifinomult és értékes, mint a szolgáltatásaid.
WEBOLDAL SABLONOK
RÓLAM
KAPCSOLAT
ÁSZF
BLOG