TÉRKÉP A WEBOLDALAMHOZ

01/ Kezdőoldal

02/Bemutatkozom

03/Szolgáltatások

Weboldal készítés

Brand design

04/Portfolio

05/Blog

07/Felfedező beszélgetés

06/Ajánlatkérés

TIPPEK & TANÁCSOK,- ESZKÖZÖK

Így szeretheti meg a Google a weboldalad

Betűtípus gyűjtemény

INGYENES ANYAGOK

Weboldal készítés • Brand design • Social média design •

Márkastartégia egyszerűen

7 Jel, Hogy Ideje Rebrandingelni a Márkádat

Szia, Anna vagyok

Webdesigner 

Hozzá segítelek, ahhoz az álmodhoz, amiért régóta dolgozol. Legyen a vállalkozásod megjelenése olyan kifinomult és értékes, mint a szolgáltatásaid.

Arculat tervezés

Iratkozz fel a hírlevelemre

Weboldal készítés

7 Jel, Hogy Ideje Rebrandingelni a Márkádat

A rebranding gyakran riasztóan hangzik: idő- és energiaráfordítás, amihez komoly elhatározás szükséges. Azonban sokszor ez az egyetlen út, hogy a márkád újra releváns legyen, erősödjön a piacon, és elérd az ideális ügyfeleket. De honnan tudhatod, hogy itt az idő a váltásra?

Az alábbi 7 jel arra utalhat, hogy a márkád frissítésének eljött az ideje:


1. Túl nagy a verseny a piacodon

Ha azt érzed, hogy a piacod telített, és nehezen tudsz kitűnni a versenytársak közül, az egy erős jel arra, hogy valami mást kell nyújtanod. A rebranding segíthet megújítani a pozíciódat, kiemelve az egyedi értékeidet.

2. Megváltoztak a kitűzött céljaid

A vállalkozások fejlődnek és változnak az idő során. Ha az eredeti céljaid már nem passzolnak a jelenlegi stratégiádhoz, vagy új irányokat céloztál meg, akkor a márkádnak is alkalmazkodnia kell.

3. Nem az ideális ügyfelek keresnek meg

Talán tapasztaltad, hogy rendszeresen olyan ügyfelek érdeklődnek, akik nem felelnek meg az elképzeléseidnek. Ez azt jelezheti, hogy a márkád kommunikációja nem vonzza a számodra ideális közönséget. Egy átgondolt rebranding tisztább üzeneteket és pontosabb pozícionálást eredményezhet.

4. A színek nem passzolnak a terveidhez

Az arculati elemek, különösen a színek, jelentős hatással vannak arra, hogyan érzékelik a márkádat. Ha a jelenlegi színvilágod nem képviseli pontosan azt, amit üzenni szeretnél, ideje lehet átdolgozni az arculati terveket.

5. Nincs köveketkezetesség az arculatban

A márkád logójának, színeinek, betűtípusainak és kommunikációs stílusának összhangban kell lennie. Ha a megjelenésed szétesettnek vagy következetlennek hat, az a hitelességed rovására mehet. Egy rebranding egységes, professzionális képet adhat.

6. Idejét múlt a márkád megjelenése

A dizájntrendek folyamatosan változnak, és amit 5-10 éve modernnek tartottál, ma már elavultnak hathat. Ha a márkád megjelenése már nem tűnik frissnek és relevánsnak, az befolyásolhatja, hogyan értékelnek a potenciális ügyfelek.


Mikor kezdj bele a rebranding folyamatába?

A rebranding komoly döntés, de ha a fentiek közül több pont is igaz rád, akkor itt az ideje a váltásnak. Gondold át, hogy milyen üzenetet szeretnél célba juttatni, és kiket szeretnél megszólítani vele.

A rebranding nemcsak a vizuális megjelenésről szól – ez egy lehetőség arra, hogy új lendületet adj a vállalkozásodnak és jobban kapcsolódj az álmaid ügyfeleihez. Ne félj a változástól – a megfelelő stratégia mellett a rebranding az egyik legjobb befektetésed lehet!

Foglald le az ingyenes felfedező beszélgetésünkre az időpontodat, és indulj el a változás útján!

Szeretettel,

Anna

UI.:Ha pedig szeretnél még több hasznos tippet, tanácsot olvasni, akkor légy résen, hiszen minden Pénteken egy újabb blog bejegyzéssel bővül az oldal.